Faceți căutări pe acest blog

luni, 30 noiembrie 2009

Convingeri ferme sau idei in evolutie?

Imi e tare greu sa imi imaginez cum ar fi sa stau inchis intr-un loc si sa vorbesc doar cu mine insumi. Probabil ca, in lipsa oricarei opinii alternative, as ajunge sa am convingeri ferme in scurt timp. Nimeni si nimic nu le-ar putea zdruncina. Doar scriind asta ma infior!
Eu unul sunt fericit cand primesc pareri despre ceea ce gandesc sau spun. Imi place sa verific astfel daca ceea ce gandesc este in regula. Uneori sfarsesc prin a-mi schimba chiar radical parerea initiala atunci cand aflu lucruri noi. Nu e inconsecventa - se numeste evolutie.
Cand am scris prima oara aici am facut-o doar pentru a pune undeva ceea ce gandesc. Acum aflu ca mai e cate cineva care citeste si ma indeamna sa continuu sa postez. E reconfortant!
Am multe de spus si mi-ar placea sa va aflu parerea mai des!

2 comentarii:

pufica spunea...

scrisul pe blog e un experiment bun. asta e clar.

Mircea Criveanu spunea...

Ai dreptate doar ca inca ma lupt cu mine insumi sa-mi fac un obicei din a scrie.